
Aktualności

Aplikacja KODE została wdróżona w firmie Sandvik Maining Corporation Sp. z o.o. w pierwszej połowie 2008r.
Dodatkową komplikacja przy wdrożeniu były ograniczenia spowodowane stosunkami właścicielskimi firmy. Właścicielem firmy polskiej są Szwedzi a z tego faktu wynikają oczywiste ograniczenia z dostępu i dysponowania zasobami informatycznymi.
Śrdowisko Lotus Domino znakomicie sie w tych warunkach sprawdziło. Dodatkowo rozproszona struktura organizacyjna (kilka oddziałów na terenie Polski ) wprowadziła dodatkowe wyzwania dla aplikacji. Oddziałowa struktura Sandvik Mining and Construction, wewnętrzne procedury a także konieczność centralnego przetwarzania dokumentów sprawiło, że jedynie elektroniczny system obiegu mógł zapewnić właściwą obsługę określonych procesów i maksymalne skrócenie czasu ich realizacji.
System jest przez nas wykorzystywany w następujących zakresach obiegu informacji
- Kontrahenci - synchronizowani z systemem ERP
- Kancelaria
- Finanse - obieg i księgowanie faktur połaczone z systemem ERP
- Personel (kadry)
- Obsługa Projektów - rozksięgowywanie zobowiązań na Projekty lub budżety roczne Komórek
- Umowy
- Zamówienia połączone z Fakturami
System współpracuje z serwerem faksów oraz skanerami, nasycając bazę danych dokumentami elektronicznymi.
Wdrożenie systemu znacznie poprawiło organizację pracy, wydajność ludzi a przede wszystkim uporządkowało i skróciło proces wędrówki dokumentów.
Obecnie system jest wykorzystywany przez 130 aktywnych użytkowników.